2010. október 21., csütörtök

Díjat kaptam ismét!

Október első napjaiban három kedves blogtársam is átadta nekem a Kreatív blogger díjat! Nagyon nagyon köszönöm Nektek SzilviLC cuisine és Szaffina, nagyon jól esik, hogy gondoltatok rám!

Évihez hasonlóan én sem adnám tovább ezt a díjat, mert tényleg körbe-körbe jár... bár biztos vannak remek blogok, csak én nem jártam utána a dolognak. Azért a továbbadáson kívül igyekszem teljesíteni a díjjal járó kötelezettségeket, miszerint ki  kell tenni a díjat a blogra. Pipa. És el kell árulnom 7 dolgot magamnról.

1. Nemrég létrehoztuk Évivel és Nórával közösen a Sületlenségek nevű közös blogunkat, nézzetek be oda!
2. Szeretek táncolni. Pár hónapja fedeztem fel a NIA táncot, kezdem megérteni milyen az, amikor valóban átadom magam a táncnak és a pillanatnak.
3. A világom tágulóban van, új önkifejezési módot fedeztem fel: szeretek énekelni.
4. Szeretem a természet közelségét, szeretek mezítláb járni a puszta földön és érezni a Föld energiáit.
5. Valahányszor jógázom megfoghatatlan örömöt érzek.
6. Már nem festetem a hajam :D
7. Szoktam imádkozni.

Pipa.

Továbbadás helyett azért egy útravaló gondolatot adok azoknak, akik a díjat adták nekem és Nektek, akik a blogom olvassátok:
Boldogságod érdekében merj kockáztatni, akkor is, ha fájdalom és bánat fenyeget! Nincs mitől félned, mert valódi lényed nem pusztíthatja el semmi! Ezzel azt hiszem, azért nem mondtam túl sok újat :)

3 megjegyzés:

  1. Ez az idézet csodálatos! Lelkemig hatolt! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Jókat írtál, és díjat tőlem is kaptál :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szilvi! Látod a sok díj között már nem is látom kitől kaptam... Elnézésedet kérem és már javítottam is a bejegyzést! Neked is nagyon nagyon köszönöm a díjat! :)))

    VálaszTörlés